۰۹۱۹۹۶۲۱۹۸۲

۰۹۳۶۷۰۳۲۲۰۳

سنگ کاری نمای ساختمان

به مجموعه ی عملیاتی که هدف آن نصب انواع مدل سنگ در سایزهای مختلف و با کیفیت های متفاوت در داخل ساختمان و بیرون ساختمان صورت پذیرد.

سنگ کار کیست؟

سنگ کار فردی است که یک مدت پیش استاد کار در زمینه ی سنگ کاری کار کرده است و در حال حاضر دارای تجربه لازم در زمینه اجرای فعالیت های عملیاتی سنگ کاری در داخل و خارج ساختمان به بهترین شکل ممکن باشد.

این فرد باید توانایی لازم در زمینه ی محاسبات ریاضی، کار با طناب بدون داربست و بدون هر گونه ترس و اضطرابی از ارتفاعات را به خوبی داشته باشد.
سنگ کاری دیوار

سنگ کاری دیوار به 2 بخش تقسیم میشود .

1- سنگ کاری دیوار داخل ساختمان 2- سنگ کاری دیوار خارج ساختمان

در سنگ کاری دیوار داخلی ساختمان از سنگ به عنوان ابزار جلادهنده و زیبا بر سطح دیوار داخلی سرویس بهداشتی،کف، پله ها، حمام، راهروها، آشپزخانه، کف پارکینگ مورد استفاده قرار میگیرد نحوه ی سنگ کاری دیوار داخلی موارد گفته شده باید به نحوه ی جالب باشد که مورد توجه همه ی افراد قرار گیرد.

در نظر داشته باشید سرویس بهداشتی دستشویی و حمام جز مکان مرطوب هستند و باید نوع مصالحی که برای پوشش سطح دیوار داخلی آنها در هر مکانی اعم از محیط کار یا خانه مورد استفاده قرار میگیرد مطابق با این فضا باشد زیرا سنگ از مقاومترین مصالح ساختمانی است و اگر از آن به خوبی محافظت شود به اندازه ی عمری دوام خواهد داشت .

هیچ مصالحی به اندازه ی سنگ گرما و انرژی به حمام نمیدهد.

اما در بخش سنگ کاری دیوار، سنگ کاری داخلی دیوار ساختمان مثل: سنگ کاری راه پله، دیوار داخلی و کف اماکن مجلل و زیبا مثل هتل ها ،تالارها ،خانه های گران قیمت از نوع سنگ کاری دیوار داخل ساختمان استفاده میشود .

معمولا سنگ مرمر به خاطر ظاهر زیبا و کلاسیک برای این گونه از موارد کاربرد ویژه ای دارد.

درباره ی قیمت استفاده از سنگهای طبیعی در نظر داشته باشید که سنگهای طبیعی از تنوع زیادی برخوردار هستند .