۰۹۱۹۹۶۲۱۹۸۲

۰۹۳۶۷۰۳۲۲۰۳

بیاتhttps://sangkar.blog.ir/

اینستا   @sang_car_

سنگ کاری نما 

اجرا و نظارت 

۹۶۲۱۹۸۲ ۰۹۱۹سنگ‌ها در سنگ کاری داخل ساختمان نه تنها مقاومت مناسبی دارند بلکه علاوه بر زیبایی، به دلیل وجود روح در بافت آن، موجب زنده شدن فضا می‌گردد. به همین علت، سنگ‌ها هم در پوشش دیوارهای بیرونی و هم در فضاهای داخلی ساختمان زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع سنگ‌های تراورتن، مرمریت، گرانیت و غیره در ابعاد مختلف طولی، حکمی، اسلب، بوک مچ و غیره در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله به مقوله سنگ کاری داخل ساختمان و نکات مهم اجرایی آن می‌پردازیم. در آخر هم می‌توانید در بخش نظرات همه سؤالات خود را با ما در میان بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود.

سنگ کاری دیوارهای داخلی خانه

به مانند دیوارهای خارجی ساختمان، دیوارهای داخل خانه نیز بابد دستی به سر و روی آن‌ها کشیده شود و با این لحاظ چه چیزی بهتر از سنگ را می‌توان به این منظور استفاده کرد. سنگ‌های طبیعی از جمله تراورتن، مرمر و گرانیت همگی زیبایی و تنوع خاص خود را دارند. در ادامه بیشتر به این موضوع پرداخته شده است.

سنگ های مناسب فضاهای داخلی خانه

لابی‌ها، راه پله‌ها و پارکینگ‌ها از فضاهای داخلی ساختمان هستند که عموماً به‌وسیله سنگ‌ها پوشیده می‌شوند و باید به‌طور کلی این‌گونه بیان نمود که تمامی سنگ‌های طبیعی و مصنوعی را می‌توان در فضاهای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار داد زیرا میزان مقاومت و استحکام سنگ در این فضاها چندان مطرح نیست و به جای آن رنگ و طرح سنگ در فضاهای داخلی از اهمیت بالاتری برخوردار است. به طور کلی بهترین سنگ‌های مناسب نمای داخلی ساختمان را می‌توان در چهار دسته زیر جای داد.

  • تراورتن
  • گرانیت
  • کوارتز
  • مرمر

هر یک از این چهار نوع سنگ در نوع خود دارای یک سری ویژگی‌های ساختاری هستند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند. انتخاب بهترین از این سنگ‌ها به فاکتورهایی همچون سلیقه، کاربری و همچنین بودجه در دسترس بستگی دارد. در اینفوگرافی زیر خلاصه‌ای از مزایای هر یک از این سنگ‌ها آورده شده است.

سنگ کاری داخل ساختمان